خبرهای داغ:
امام جمعه همدان:

رهبر معظم انقلاب همیشه در انتخابات از رأی  مردم حمایت کردند

همدان - امام جمعه همدان گفت: رهبر معظم انقلاب همیشه در انتخابات از رأی مردم حمایت کردند، به رأی مردم ملتزم بوده و رأی مردم به هرکسی بوده ایشان توجه کرده‌اند چراکه رأی مردم مبتنی بر فهم و تحلیل سیاسی آنها است.
کد خبر: ۹۵۰۶۶۴۱
|
۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، آیت الله حبیب الله شعبانی موثقی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته همدان در حسینیه امام خمینی (ره) این شهر اظهار کرد: تولید و توزیع ثروت در جامعه باید عادلانه باشد و گرنه جامعه به سستی کشیده می شود.

وی افزود: آموزه‌های قرآن کریم باعث قوام جامعه است و قوام جامعه از نظر قرآن برخورداری از ثروت است تا بتوان حوائج روزمره را تامین کرد.

امام جمعه همدان یکی از تحلیل‌های نادرستی را که در جامعه وجود دارد انجام رفراندوم عنوان کرد و ادامه داد: رفراندوم باید از سازوکار قانونی خودش پیگیری شود.

وی اظهار کرد: برخی از احکام الهی و بخشی از مسایل پیچیده و سیاسی که کارشناسان در آن وحدت ندارند، قابل رفراندوم نیست.

شعبانی تاکید کرد: رهبر انقلاب اسلامی مردم سالاری دینی را مطرح کردند که به معنای توجه مردم به سرنوشت خودشان است و توصیه به مشارکت حداکثری مردم داشته اند.

وی یادآور شد: رهبر معظم انقلاب همیشه در انتخابات از رأی مردم حمایت کردند، به رأی مردم ملتزم بوده و رأی مردم به هرکسی بوده ایشان توجه کرده‌اند چراکه رأی مردم مبتنی بر فهم و تحلیل سیاسی آنها است.

نماینده ولی فقیه در استان همدان در خصوص ماه مبارک رمضان گفت: پیامبر اکرم (ص) اعلام کردند که اگر می‌دانستید ماه مبارک رمضان چه برکاتی دارد آرزو می‌کردید تمام سال رمضان باشد چرا که رمضان ماه مردان خداست.

وی یادآور شد: ماه رمضان ماهی است که گناهان در آن کمتر می‌شود و خیلی از انسان‌ها از آتش جهنم نجات پیدا می‌کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار